Yalnızlık Güzelmiş 

Yalnızlıktan şikayet etmicam bundan sonra ..

Nedenini o gün çocukların oynadığı anda fark ettim .

Arkadaşlarla tartışıp dışarı çıktım ,o gün hava bulutluydu ,benim içimdeki bulutlarda o günün yağmuruyla beraber yağacağız diye fırsat bekliyordu ,bir köşeye çekildim topluluğa bir baktım okulun bahçesiydi ,kimi bisiklet sürüyor ,kimi sınavlar için hazırlanıyor ,kimi yemek yiyor ,kimi pencereden bakıyir ,kimi de top oynuyirdu .Bir an kendimi çocukların arasında top oynuyi rolarak hid ettim ,eğer ben oynasaydım o sahneyi izleyemezdim .

Çocuklar bağışiyor ,koşuyor ,kimse yalnız kalanları fark etmiyordu .Herkes eğleniyordu ,ama yalnız kalanlar topluluğun her birinin ne yaptıgını izliyor biliyor ve öğreniyordu ,tek kalmak yani Dünya ‘yı incelemkmiş .

Yalnızlık bize Dünya ‘yı tanımamızı sağlıyormuş ,gökyüzüne baktım hala bulutluydu ,hemen hemen bayrağın altında oturuyordum yalnızlığımla bayrağıma selam olsun dedim ve yalnızlıgımı o an sevdim yerimden kalktım ve teneffüs bitti…
                                                                                                                        Nil HOROSANI 

                                                                                                                      16.11.2017

Yorum bırakın